neděle 18. srpna 2013

Moje první setkání s Bachovými esencemi




V červnu roku 2006 jsem se měla vdávat. Do svatby zbývalo přibližně deset týdnů, vše už bylo připravené a zařízené, žádné nervy z toho, co je potřeba ještě vyřídit. Jenže jedna věc přeci jen zbývala.

Já jsem od přírody takový ubrečánek, rozbrečí mne cokoliv. V minulosti jsem na každé svatbě brečela. Takže to, co mne hodně nervovalo, byl fakt, že na své vlastní svatbě budu brečet, zničím si make-up, fotky.  Strach z toho, jak všichni budou koukat, že nevěsta brečí, jako by byla spíš na pohřbu. To prostě byla reálná hrozba.

Jak vidí strach ze svatby psycholog

Tahle představa pro mne byla natolik nepříjemná, že jsem vyhledala psycholožku. Situaci jsem s ní probrala a rozhodly jsme se na tom pracovat. Každé sezení začínalo slovy: “Představte si, že stojíte před oddávajícím…“ Já si to představila a slzy se okamžitě spustily… I sama psycholožka se zdála překvapená, zřejmě takový „případ“ ještě nemělaJ . Zkoušely jsme různé techniky, ale ani další sezení k ničemu nevedla.

Svatbu si zkazit nenechám, zkusím kineziologii

Termín svatby se blížil a já jsem se rozhodla zkusit něco dalšího. Na internetu mne zaujala paní, která dělala kineziologii. Na můj e-mail odpověděla, že si myslí, že by mi mohla pomoci. Nakonec se kineziologie nekonala a já si od ní odnášela lahvičku Bachových esencí.

Co jsou bachovy esence?

V té době jsem vůbec netušila, co jsou Bachovy esence a jaké mají účinky. V minulosti jsem na fyzické problémy vyzkoušela různé léčebné alternativní metody, kdy nakonec zabrala pouze homeopatie, takže moje očekávání byla v zásadě nulová. Takže na nějaký placebo efekt u sebe nevěřím.

Z počátku jsem je vzala i vícekrát denně, prostě jsem měla pocit, že to mám udělat. Asi za týden jsem si všimla, že cítím jakýsi vnitřní klid. Zní to jako klišé, ale pojmenovala jsem si to mír v duši. Moc jsem to nechápala, protože jsem myslela, že až na svůj problém se slzami jsem byla klidná a vyrovnaná. Najednou mne ale doslova překvapil ten úžasný pocit vnitřní rovnováhy.

Pomoc psychologa už nepotřebuji, děkuji

Asi po osmi dnech užívání jsem měla další sezení s psycholožkou. Po jejím obligátním „Představte si, že…“ jsem byla v absolutním klidu, ani slza! Psycholožka vykulila oči a konstatovala, že jsem asi hodně cvičila (dávala mi na doma různá psychologická cvičení). Já sama jsem byla překvapená a nadšená. Uvnitř jsem měla 100% jistotu, že i svatba proběhne v klidu. Svatba se nakonec posunula v důsledku mého vážného zranění páteře o 4 měsíce, ale efekt přetrval. Byla jsem usměvavá a klidná nevěsta. Ani slza nepadla.
A protože nic není náhoda, tři měsíce na lůžku mi umožnily zajímat se o Bachovy esence podrobně a pořídit si celou sadu.
A tak se jedna paní, jeden pád z koně a odložená svatba, staly základními kameny toho, co jsem završila v roce 2012 svým vstupem do Mezinárodního registru praktiků Bachovy terapie


www.bachovyesence.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat