čtvrtek 23. ledna 2014

Už se chci kamarádit!

Ahoj, já jsem Phoebe.  Jsem skoro šestiletá slečna rasy Papillon, té nejlepší rasy na světě. Moje panička Adéla napsala před Vánoci paní Martině, o které si přečetla, že nám pejskům umí pomáhat pomocí jakýchsi kapiček.
Moje panička mi v minulosti dávala Krizovou esenci, která mi pomohla lépe snášet jízdu autem. V autě se mi dělalo špatně, z čehož moje panička neměla velkou radost.

Hledám kapky pro psy na uklidnění

Teď by panička chtěla vyřešit hlavně můj psí strach z hluku. Nejhorší je Silvestr. Ach, jak já tenhle den nesnáším! Proč nám to děláte? My máme mnohem citlivější ouška než vy! Víte, co to je psí strach? Moc trpíme :( A já už jsem se bála skoro všeho. Jak někde spadly klíče, nadskočila jsem metr do vzduchu.

Pes nesnáší psy. Není to divné?

Druhá věc, která paničku trápila, bylo, že se nechci kamarádit s ostatními psy, naopak na ně štěkám. Ale víte co, já se trochu kamarádit chci. Trochu na ně tedy štěknu, jako že by to šlo. Jenže oni se pak ke mně rozeběhnou, já se leknu, a už se kamarádit nechci. No, a někdy na ně i zavrčím. Paničku pak hodně mrzí, že se neumím kamarádit ani s psím klukem její kamarádky.
Ale nejvíc nesnáším jorkšírku Dixi. Když byla tahle ošklivá Dixi štěně, pochovala si ji moje maminka-panička Phoebí se slovy "ty jsi malá holčička". No, a já to té Dixi nemůžu zapomenout.
Asi je to tím, že když jsem byla malá, nedávali mne mezi ostatní pejsky. A tak jsem se tohle kamarádění asi nenaučila. Některé psy fakt nesnáším, což trápí mě i paničku.

Kapky pro psy na uklidnění pomáhají a chutnají

Paní Martina to s paničkou všechno probrala a pak jí poslala nějakou lahvičku, ze které mi začala kapat do tlamičky. No docela mi to chutnalo. Vždycky jsem se snažila tu věc olíznout, ale to se paničce moc nelíbilo.
Ale už za pár dní jsem zjistila, že tyhle psí kapky nejen dobře chutnají, ale že se se mnou začíná něco zajímavého dít. Lidi, já přestala vyštěkávat ostatní pejsky a provokovat je! Štěkám jen na vetřelce v domě, což se paničce líbí. A teď ta jobovka! Já se začala kamarádit s mojí úhlavní nepřítelkyni jorkšírkou Dixi! Moc to nechápu, ale najednou se mi zdá, že je docela fajn. A nedávno jsem i začala hrát se štěňátkem od sousedů, a z toho byla panička taky paf. Venku se míň bojím. Když vedle bouchla petarda, tak jsem se rychleji rozeběhla, ale nebyla jsem tak vyděšená.

No jsem z toho paf, ale jsem ráda, že panička na mne myslela a tyhle skvělé kapky pro zvířata pořídila. Mějte se hezky, buďte hodní na pejsky a nedělejte na Silvestra takový rambajz! A když budete mít nějaké problémy, napište paní Martině, prý pomáhá i vám, lidem!

Žádné komentáře:

Okomentovat