pondělí 10. února 2014

Máte vyrovnaný vztah? Nebo týrá On Vás? Nebo Vy jeho?


V jakém vztahu žijete? Jste spokojené? Pokud spokojené nejste, děláte něco proto, abyste byly?
Spousta vztahů je vyrovnaných a spokojených. Sem tam přeběhne mráček po obloze, ale žádné vytrvalé monzunové deště.
Hodně žen ale žije ve vztazích, kde vládne určitá nespokojenost. Ať už na jejich straně nebo na straně manžela. Často mi píší ženy, které ve vztahu bojují s některými svými negativními vlastnostmi. Klientky například říkají: „Žárlím někdy i na to, že se manžel dívá na ženskou v televizi, nedej bože pokud se podívá na ulici“, „Jsem nepříjemná a  útočná, pokud se mnou manžel nesouhlasí“  , „Jsem nervózní a vystresovaná“.
Všechno má své důvody. Některé pramení z minulosti, ze špatných zkušeností. Jindy je takové chování reakcí na neúplně ideální chování manžela.



Změňme sebe

Jenže manžela změnit nemůžeme nebo jen poměrně málo. A tak musíme měnit sebe a ono se pak v té vzájemné dynamice začne většinou něco dít, protože akce-změna na naší straně, zákonitě vyvolává reakci na straně druhé.
Někdy na sebe ta reakce může nechat chvilku čekat, jak píše klientka Romana:“ Na manžela už se tak nezlobím, nevyjíždím, jenom si víc uvědomuju, že by taky potřeboval kapky, protože se vzteká a řeší úplné kraviny.... „
Píší mi ženy, které se chtějí měnit,  chtějí se vrátit k svému pozitivnímu Já.  Dostávají se do období, které popisují třeba takto: „Všechna dobrá nálada vymizela a s manželem jsme  procházeli krizí.“
Společně hledáme ty základní emoce a já vyberu vhodné esence, které klientka odsouhlasí. A co píší ženy po užívání?
Klientka P.: „Po užívání esencí jsem se cítila lépe naladěná a hlavně závist mě přešla.  S manželem také vycházím lépe.“
Klientka Petra: „Tak rychlý nástup účinku jsem nečekala, opravdu to byl rozdíl, s kapkami jsem byla klidnější, jistější. Mimoto jsem se dokázala poprvé pohádat s manželem. Někdo se hádá každý den a rád by to omezil, pro mě je to úspěch, já se neuměla hádat, protože jsem se v hádce vždycky rozbrečela, proto jsem si to v sobě radši dusila, abych nebyla za hysterku. Až do teď.“
Takže pokud máte pocit, že je co zlepšovat na Vaší straně, tak mi napište.

Muži a alternativní medicína

Bohužel je často i co zlepšovat na straně manžela. Málokterý muž je ochotný na sobě pracovat alternativními metodami, když už přizná, že problém je i na jeho straně. Ale můžete ho zkusit přesvědčit, mezi mými klienty bylo už několik desítek mužů.

Nebuďte onuce

Horší je, pokud je za negativním chováním v rodině hlavně muž a Vy jste v podstatě v roli týrané ženy. Jedna moje klientka mi psala:“ Manžel mě v těhotenství podváděl  a  stále podvádí.  Když  ho poslouchám, je doma klid,ale když  začnu prosazovat svůj názor, je zle.“
Takových příběhů už jsem měla několik. A skvělé je, že zatím všechny po dobrání první lahvičky pokračovaly nějak takto: „Teď už vím, že jestli mi nepřestane ubližovat a nezmění  se, tak s ním nezůstanu.  Nesmím se nechat ponižovat a dělat ze sebe člověka,  který nemá žádnou sebedůvěru.“
Ne, opravdu se nemusíte nechat ponižovat a sílu postavit se tomu, Vám mohou pomoci nalézt i Bachovy esence.
Na závěr se vrátím k těm vyrovnaným manželstvím a partnerstvím. Užijte si nadcházející svátek zamilovaných přesně tak, jak chcete a jak je Vám to milé. Pracujte na svých vztazích, protože na neobdělávaném poli roste jen plevel.

Žádné komentáře:

Okomentovat