sobota 6. prosince 2014

Jak probíhala příprava pracovny pro osobní konzultace na Praze 6

Při hledání prostoru, kde bych dělala osobní konzultace, jsem zvažovala možnost sdílení místnosti tj. já dva dny v týdnu zbytek někdo jiný nebo mít místnost jen pro sebe. Začala jsem hledat na začátku listopadu i s Vaší pomocí. Nakonec mi osud přihrál do cesty vlastní místnost v objektu www.beranka. cz na Praze 6 a já jsem se rozhodla to vzít. Jeden z důvodů byl, že si to budu moci zařídit, jak budu chtít.

A tak hned, jak jsem se dozvěděla, že budu moci uzavřít smlouvu, začala jsem přemýšlet, co a kam a podobně. Nějakou představu jsem už měla, tak jsem to vše jen doladila a během 10 dnů sehnala všechny potřebné věci jako nábytek a doplňky. A to i díky manželovi, který byl ochotný se v předvánočním čase jet do Ikei.
Místnost vypadala takto, takže zcela prázdná.


Dnes ráno jsme tam v 9,00 hodin nastoupili i s dětmi, abychom odtamtud odjeli až v 19,30. Zajeli jsme si na oběd a pak ještě jednou do Ikei. Tentokrát jsem tam už šla sama, zatímco zbytek rodiny spal v autě. Pokud ještě potřebujete do Ikei, jeďte tam buď v devět ráno nebo v osm večer. Je to masakr.

Moje původní představa byla, že v jedenáct dopoledne máme hotovo, ale když jsem viděla tu knihovnu rozloženou na prvočinitele, tak jsem tuto představu rychle opustila.
Takto to vypadalo, když jsme vše nastěhovali dovnitř.


Amálka zalezla do krabice a Eliška sestavovala stolek. Já jsem se pustila do sedačky a manžel do knihovny.


Občas jsem si připadala jak analfabet, který neumí číst jednoduché konstrukční výkresy. Naštěstí to můj skvělý manžel zvládal i sám, díky bohu za něj.
Holky tedy spíše škodily, ale nějak jsme  zvládli nezmlátit je na hromadu.
V půl osmé jsme odjížděli s dobrým pocitem a těmito fotkami.







Není to perfektní, jsou tam třeba děsivé wafky a s těmi prostě nic neudělám. Příští týden tam ještě přijdou fialové krabice a fialové polštáře. A potřebuji nějak dostat jakési pochybné lepidlo (přilepovali jím lino na parapet) z kusu lakované zdi. Ale v nedokonalých věcech je krása. Snad se Vám to líbí.
Můžete se objednat na každé úterý a středu a to od ledna. V prosinci jsou ještě volné 3 časy v úterý 16.12.

Žádné komentáře:

Okomentovat