pondělí 16. března 2015

40 citátů z rubriky Reference aneb proč zkusit Bachovu terapii

    Když jsem začala pracovat jako terapeut Bachovy terapie, nepřemýšlela jsem o tom, kolik budu mít v rubrice Reference textů od klientů. Věděla jsem, že tuhle rubriku mít musím a že se budu ze všech sil snažit ji naplnit zkušenostmi mých klientů. Samozřejmě ze začátku to přibývalo pomalu, ale jak jsem pracovala a klienti si začali mezi sebou říkat, že na té Bachově terapii něco je, tak zkušenosti začaly přibývat.V tomto článku je 40 ukázek z rubriky Reference:) Nedá se říci, že by některá z nich byla lepší nebo měla větší váhu než ty ostatní. Pro mne je nejlepší vždy jakýkoliv posun v problémech klienta a samozřejmě pro každého klienta je důležité pracovat na jeho problémech.Nejsou malé a velké problémy. Když je člověk ochoten pracovat na sobě a dostat se z psychické nepohody, je to vždy skvělé. Takže tady je jen ochutnávka toho, co můžete najít v rubrice Reference. Jen za posledních 7,5 měsíce v ní přibylo 100 Vašich zkušeností a celkový počet referencí je v tomto okamžiku 200. Bachovy esence Vám mohou přinést pokroky v mnoha oblastech psychiky, emocí a následně pak chování a vztahů.

1.   Hlavně můžu celkem normálně fungovat, což je v životě s dětmi zásadní.
2.   Esence mě zase postavily na nohy.
3.   Je to krásný pocit cítit jak je to den co den lepší. Cítim větší sílu. 
4.   Kapky mi přinesly stabilitu, kterou jsem v té chvíli potřebovala.

5.  Ihned po tom, co jsme je nasadily, nastala obrovská změna. Hlavně v mém chování,  opravdu už nejsem tak vzteklá a myslím, že zabralo i sebeovládání.
6.   Po měsíčním užívání kapiček se cítím daleko lépe! Je to až neuvěřitelné co esence dokážou. Cítím se více v pohodě a hodně si stojím za svým názorem.
7.   Už po týdnu jsem a sobě cítila novou sílu a nějaký motor mě zase začal pohánět. 
8.   Shrnu to, Bachovky jsou prostě zázrak
9.   Jsem prostě taková pohodovější, vyrovnanější, dokážu se povznést nad spoustu věcí, nemám strach z toho co bude... 
10. Už nejsem tak podrážděný, i za volantem to pozoruji,netroubím, pouštím třeba všechny na přechodu, dávám přednosti, snažím se lidem odpouštět, být na mě milý.


11. Kapky mi zlepšily život v tom smyslu, že úplně odbouraly nesmyslný stres bez důvodu, který mě trápil a neuměla jsem si s ním poradit, přestala jsem řešit nedůležité věci, nevyjíždim na partnera kdykoli se zmíní o nějaké jiné ženě a hlavně uvnitř sebe jsem klidnější a vyrovnanější. 
12. Změnila jsem pohled na některé věci..vědomě si řeknu, že to chce klid, že když dojdu o minutu později, že se nic nestane-což dříve jsem se nervovala.
13. Musim rict, ze se to hodne zlepsilo. Syn uz se tolik nevzteka. Kdyz mu chceme neco vysvetlit, tak posloucha a treba i pochopi situaci. 
14.  Cítila jsem se skvěle pomohly mi uvědomit si,ze je vše v životě fajn a hlavně jaké si to udělám, takové to mám. 
15.   Esence jsou uzasna vec! Budto mi uz mozek vypovedel uz funkci a jednodusse se brani realite a nebo je na svete proste tak krasne :-). Vsechny starosti resim s nadhledem. Mam pocit jako bych na ne nebyla sama, mam vice sily a je mi tak vseobecne dobre. 
16.   Celkově si myslím,že jsem vyrovnanější, nemám v sobě tolik strachu jak jsem měla a cítím se líp. 
17. Buď jste kouzelnice vy, nebo jsou kouzelné Bachovky, ale řekla bych, že OBOJÍ:-)
Už po pár dnech užívání jsem se cítila mnohem lépe, klidnější, vyrovnanější, méně vzteklá a únava téměř zmizela. 
18. Získala jsem více odvahy říci ,,ne", celkově jsem se zklidnila, otravné myšlenky se tolik nevyskytují a úkoly, které jsou spojené s mou funkcí, jsem zvládla lépe než jindy. 
19. Bylo to jako zázrak a všechen strach byl někde pryč, odsunut a já byla sama sebou a rozhodnutá, že ty vědomosti mám a jedu si pro titul!
20.  Jsem méně vzteklá, manžel mě méne vytáčí, mám pocit že si žiju v jakési ochranné bublině, kde mne nemůže nic rozhodit.


21. Bachovky jsem si opravdu zamilovala, vim ze funguji., clovek musi především pracovat sam na sobe, ale diky esencim to jde mnohem lepe.. 
22. Děkuji za Bachovy esence, musím uznat, že je vše lepší, jsem klidnější, i když ne klidná, nevybuchuji tolik, strachy mě také netrápí, únava se také změnila nebo spíš na konci dne cítím jen tu fyzickou.
23. A u mě také pokrok, už nemám ty několika denní urážlivé stavy kvůli ničemu, občas se nafouknu, ale během chvilky je to pryč  a hlavně o toto mi u mě šlo, díky tomu se cítím teď mnohem lépe, nemám už ani výkyvy nálad jak jsem mívala, se žárlivostí se to také srovnalo, žárlím na partnera stále, ale už je to taková ta zdravá žárlivost :) 
24.   Cítím, jakoby se mi přede mnou vytvořil jakýsi filtr, který mi pomáhá negativní emoce a strachy tak nějak filtrovat.
25.   Po pár dnech užívání ( někdy až 6x denně ) se mi samo od sebe podařilo najít zcela jiný úhel pohledu na " nešťastný rok 2012 " , který do této doby ve vzpomínkách nesmírně bolel.
26. Jsem o dost vyrovnanější, špatné myšlenky se občas objeví, ale hned zase zmizí. Úzkost, stejně tak jako panickou úzkost, jsem od začátku užívání nepocítila. Po těch dlouhých letech úzkostí a strachů najednou nejsou žádné. 
27.  Začala jsem vše přehodnocovat z pohledu jak přínosné či zbytečné je to pro mě, nepotřebné jsem odsunula. Začala jsem denní problémy zvládat spíš s úsměvem než jako otrok času a povinností. Začínám i vidět nové možnosti jak si najít čas na sebe.
28.  I manžel si všiml změny :) Sice na to stále nevěří ale změnu zaregistroval :) 
29. Opět jsem to zase já. Ta holka, co vše řekne a nenechá si nic líbit. Teď moje sebedůvěra uvnitř mě opět roste. Málem jsem zapomněla, jaká jsem dřív byla. Člověk si to ani neuvědomuje. Cítím, že mám sílu zvládnout všechny překážky co můžou v životě přijít.
30. Nějak jsem vypustila a nechala vše plynout, nyní se konečně dostavil pocit zklidnění, přestala jsem v úkolování dětí "tlačit na pilu" a docela hezky to funguje po vzájemné dohodě, manžel se překvapivě hezky zapojil, zlepšila se celková komunikace v rodině a  moje výbuchy vzteku se rozplynuly. V posledním týdnu jsem se konečně  přestala vnímat jako stroj, který pořád něco musí a začala se zase cítit jako žena:-).

31. Mladší syn již nekřičí a nevzteká se. Starší syn se velmi uklidnil, což mi potvrdila i jeho třídní učitelka. Také se více soustředí a jde to znát i na jeho práci ve škole. A já jsem po dlouhé době šťastná a klidná, vše beru zatím s nadhledem.
32.  Sebevědomí mám větší, nepřipadám si už tak nemožná. Psychicky se cítím dobře, připadám si dokonce vnitřně "vysmátá". 
33.   Cítím se klidnější, vyrovnanější a už se nechytám každé "blbosti". Naučila jsem se věci i pouštět a mnoho se jich pustilo samo :)
34.  Kapičky mi pomohly zvládnout ty nejhorší okamžiky a stresy v práci. 
35. Cítím se silnější, vyrovnaná, nemám problém prosadit svůj názor.
36.  Jsem ráda, že jsem Vás oslovila a namíchala jste mi skvělou kombinaci. Dovoluji si říci, že je mi o 100% psychicky lépe a i fyzicky se stav zlepšil.
37. Nedokážu si to vysvětlit, ale esence mi strašně pomohly.  Do auta už nesedám s odporem, řídím ráda.
38.  Naprosto bez obav (či spíš těch pochybností) jsem nasedla do auta a jela odvézt dcerku do školky - a to bez jediné myšlenky na to, "jak tam proboha asi zaparkuji?", či "určitě ze sebe zas udělám hlupačku a neschopnou!".
39.                Musím říci, že se cítím mnohem lépe, jsem daleko více vyrovnanější, nestresuji se zbytečnostmi a celkově jsem se dost zklidnila hlavně co se týče obavy o dceru. 
40.  Nyní říkám za sebe, že už věřím účinkům BE, cítím vnitřní klid, nejsem už tak nervozní, neničí mě minulost, nehlížím se zpátky. Když to shrnu, cítím se být šťastnější a doufám, že to vydrží.


Žádné komentáře:

Okomentovat