pátek 15. ledna 2016

Jak se cítíte po první lahvičce? Pořád stejně kruci!

Hodně často se mne klienti ptají, za jak dlouho ucítí účinky bachovek, kdy už se to projeví.
To je otázka, na kterou dokáži odpovědět jen obecně. Z mé zkušenosti vyplývá, že zhruba 90-95% klientů vidí posuny během první lahvičky. Zhruba 30% z nich stačí jedna lahvička, aby se posunuli tam, kam chtěli.

Nedá se dopředu říci, komu tom bude trvat déle a komu ne. Některé věci nás opouštějí lehčeji, respektive my je snadněji pouštíme z našeho života a některé se nás drží jak klíště.

A proto se občas stává, že klient po první lahvičce nedokáže vidět změnu. Někdy pomáhá, když si přečte to, co psal v prvním emailu. Pak najednou vidí, že se někam posunul. Někdy ani tohle nezmění jeho pocit.
Pak je to samozřejmě individuální. Někdo se rozhodne, že nechce čekat a dál pokračovat nechce. Někdo si je vědom toho, že jeho cesta bude spíše delší a rozhodně pokračovat chce. Část lidí přemýšlí a pak se přikloní k jedné nebo druhé straně.



Paní Kristýna měla svou první lahvičku v listopadu a toto mi napsala  po cca 4 týdnech užívání.

Hezký den, 

píši trochu dříve, ale chtěla jsem Vás poprosit o stejný typ lahvičky.
Zatím přesně nevím, co si o tom mám myslet, tak bych jí zkusila znovu a u další by se vidělo. 
Kapky jsem se snažila brát pravidelně, jen jsem si asi dopřávala občas trochu víc.
Mám pocit, že emoce jsou jako na houpačce, ještě snad víc než normálně :-) Lítost se střídá s radostí apod. 
Člověk nějak o věcech víc přemýšlí a přijde mi, že mám více energie.
Co se sebevědomí týče, tady jsem výraznou změnu nepozorovala, ale to je v mém případě běh na dlouhou trať. 
Děkuji moc!
Kristýna
 
Poslala jsem ji druhou lahvičku a je vidět, že některé věci prostě potřebují více času, protože tento email mi přišel po dalších 4 týdnech.

 
Hezký den, 
chtěla bych Vás poprosit o třetí lahvičku, zatím ještě tu samou.
Začínám pozorovat první pokroky ;) Překvapivě jsem s grácií zvládla jednu vypjatou rodinnou situaci. Dříve bych okamžitě vybuchla nebo se utápěla v sebelítosti a smutku.
Navíc mám chuť se přihlásit na některé kurzy, kam byste mě dříve nedostali...
Děkuji!

Kristýna  

www.bachovyesence.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat